Vakantie! - Reisverslag uit Hyytiälä, Finland van laramarx - WaarBenJij.nu Vakantie! - Reisverslag uit Hyytiälä, Finland van laramarx - WaarBenJij.nu

Vakantie!

Door: lara

Blijf op de hoogte en volg

14 Oktober 2005 | Finland, Hyytiälä

Lieve mensen,

Mijn stage zit erop! Morgen begint mijn vakantie alweer en over ruim twee weken ben ik terug in nederland.

Antti moest vandaag mijn beoordelingformulier invullen dus was ik gister middag na gaan vragen wanneer het hem het beste uitkwam maar hij bleek al naar huis te zijn om 15.00 uur. Vanmorgen vol goede moed naar zijn kantoor gewandeld om te ontdekken dat hij er niet was. Na wat rondvragen bleek dat hij vandaag samen met Janne in Helsinki was. (Ik balen, laatste werkdag en beide begeleiders foetsie). Maar goed er moesten nog best wat dingen gedaan worden en Antti kon dat formulier ook wel via de post opsturen. Halverwege de ochtend werd Sirpa echter gebeld door Antti dat ie vergeten was dat het mijn laatste dag was en dat hij om 16.00 wel in Hyytiälä kon zijn. Hij was best tevreden over mijn werk waardoor ik mijn stage met een goed gevoel kan afsluiten.

Op maandag heb ik met Sirpa paardgereden. De manege had ons beide op de twee sloomste paarde van de stal gezet. Op zich heel goed, maar wel erg vermoeiend om de groep bij te houden. Na het paardrijden ben ik met Sirpa naar orivesi gegaan om daar uit eten te gaan in 'het' restaurant van Orivesi. Ik ben ook in haar nieuwe appartement blijven slapen. de rest van de week flink spierpijn gehad omdat het inmiddels al weer drie maanden geleden is dat ik voor het laatst heb gereden.

De elandbiefstuk was overheerlijk! Ik heb hem gegeten met gebakken cantarellen.

Morgen ochtend vertrek ik naar Turku. Ik weet niet hoe vaak ik met e-mail kan bekijken wanneer ik rondreis dus verwacht geen snelle reacties. Verder wil ik mededelen dat ik vanaf gistermiddag niet meer naar mijn e-mail heb kunnen kijken. Ik vermoed dat het mailsysteem van Larenstein weer eens platligt. Ik kan dus niet antwoorden op e-mails die gister of vandaag zijn verstuurd.

Liefs,

Lara

  • 14 Oktober 2005 - 18:19

    Kris:

    Genietse!!
    Ga je alleen reizen of met paps en mams?
    Ik kijk uit naar alle foto's en verhalen!
    Liefs Kris

  • 16 Oktober 2005 - 14:31

    Fam. Van Daal:

    Hallo Lara,
    geregeld hebben we op de site de verslagen gevolgd die jij schreef en stellen vast dat het een hele mooie- en soms moeilijke ervaring voor je was. [De elandenjacht en vooral het vervolg hierop...).
    We wensenje verder een hele mooie rondreis en spreken je waarschijnlijk wel als je weer thuis bent.
    Groet; oom en tante in Wijk bij Duurstede

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Finland, Hyytiälä

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

20 Oktober 2005

Sneeuw!

14 Oktober 2005

Vakantie!

09 Oktober 2005

nieuwe ervaringen

02 Oktober 2005

Hämeenlinna

25 September 2005

Een dipje
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 1200
Totaal aantal bezoekers 31169

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2005 - 31 Oktober 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: